Vinteren er hygge

Ja, jeg er vild med vinteren, for her er det som om, at jeg bare får lov til at se lidt mere tv, end jeg ellers gør. Som du ved, er jeg vild med at se serier, men jeg er såmænd også vild med at lave mad. Der er ikke noget bedre at se en god serie, mens jeg spiser dejlig mad, og derfor er det også, at jeg sommetider kigger forbi https://www.kitchentime.dk/ for at se, om der er noget, jeg mangler til min samling, så jeg har mulighed for at lave maden endnu bedre. I går så jeg en dejlig ny serie på tv, som jeg ikke husker hvad hedder, og imens spiste jeg dejlig mad, som jeg havde lavet med mit nye køkkenudstyr. Der er ikke noget at sige til, at det var en stor fornøjelse, for jeg havde også skabt de bedste betingelser for mig selv. Det er ikke alle mennesker, der er i stand til det, men jeg mener, det er noget, man bør tilstræbe sig.
Lav mad og se TV

Skriv en kommentar