Inspiration til en god aften

En god dag eller en god aften behøver ikke være avanceret at skabe. Noget af det jeg bedst kan lide, er at invitere mine bedste venner på besøg til en hyggelig hjemlig aften. Jeg laver noget godt mad, gerne tre retter. Det er noget som selskabet plejer at sætte rigtig stor pris på. Jeg har lige opgraderet mit køkken med gryder fra Apollo
så det er jo en ren fornøjelse at stå i køkkenet. Når jeg skal bestemme mig for menuen, så vælger jeg også gerne en rigtig god vin til, det kan være alt fra spanske vine til australske, eller hvad der nu lige passer. Det er altid spændende at prøve noget nyt. Sidst jeg havde besøg, der satte vi en film på efter maden, så det behøver altså ikke at være den store fest hver gang. Noget der er virkeligt hyggeligt og får mig til at føle mig hjemme blandt vennerne er også, at det nogen gange bare kan være ren afslapning. Så går snakken som regel også nemmest.

Hjemlig hygge med vennerne

Skriv en kommentar